Aj.. aj..

Haha, har väl varit en händelserik dag idag. Skolan var helt okej, som vanligt. Efter skolan åkte jag och Caroline in till stan. Hittade ingenting först. Sen gick vi till gallerian och rulltrappan funkade inte, den stod stilla. Så då gick Caroline och jag upp i den, och gissa vad som hände då? Jag ramlade framlänges förstås, och slog i båda benen. Blev två jack på vänstra och det blev blått runt omkring och på andra benet så blev det ett jack och småsår och det började blöda. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta, haha. Caroline skrattade i alla fall åt mig. Vi gick i alla fall in och kollade lite i affärerna som var där uppe och när vi var inne på Kicks tog jag ett sånt där pappersgrej (som man ska torka bort smink och sånt med) och torkade av benet där det blödde, blev rätt mycket blod på pappret som jag slängde i soptunnan där, lite äckligt xD
Efter det så gick vi till Carolines mamma där hon jobbade för att få plåster. Fick två jätteblåa plåster på båda smalbenen, lite snyggt, haha!
Det gjorde ont, men vi gick och kollade lite till sen. Hittade en klänning på Breeze, typ grön och blå och svart :) Var jättefin tycker jag. Mamma tyckte den var lite kort sa hon men aja ^^

Nu har jag nyss ätit och mamma tvättade och plåstrade om såren. Var typ kanske lite mindre än en centimeter långt, fast rätt djupt, och mamma satte ett onödigt stort plåster på hela benet >_<

Kan inte vara med på sångkonserten där jag skulle sjunga, för det är samma dag vi ska till Göteborg med skolan, och vi är iväg hela dagen så ja.. Blev skitsur för det, för jag ville vara med.. Men aja får väl mer chanser får jag hoppas.
Nu ska jag öva lite mer religion, som vi har läxförhör på imorgon. Måste höja mig till VG! :D Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0