Fredag-Söndag

Fredag
Efter skolan så tog jag mig en dusch och fixade till mig lite. Sen så åkte Caroline und ich till stan för att titta lite. Jag hittade väl inte direkt något, Caroline hittade ett par tights. Efter vi hade gått på stan och kikat lite gick vi till Contan och fikade lite. Carolines mamma bjöd oss på chokladmuffins och dricka, dum (läs snäll) som hon är.
Efter att vi hade fikat så gick vi till Willys där vi tänkte köpa godis som bara kostade 39;90/kg, tror jag det var. Men vi struntade i att köpa något godis så vi gick till Maxi istället där Caroline skulle köpa blomma till min mor som fyllde år. Hon hittade en tjusig blomma och en vit kruka till den. Vi kollade också skor på Maxi och både Caroline och jag hittade ett par var. Billigt med skor på Maxi ju! Och dom ser ju likadana ut nästan som skor ifrån "vanliga" skoaffärer, så spela roll om dom är ifrån Maxi.. Aja efter det så satte vi oss utanför Maxi och väntade på att pappa skulle hämta oss. Under tiden som vi väntade bestämde vi oss att vi skulle köpa glass, fast Caroline ångrade sig och köpte en biskvi istället. Jag gjorde i alla fall bort mig några gånger under kort tid på Maxi, haha. :D Var i alla fall en himla rolig dag.

Lördag
Jonas skulle medverka i en musikal i kyrkan, så jag, mamma och Caroline åkte dit för att titta. Tyckte det var kul faktiskt, fast ljudet var inte det bästa så man hörde knappt Jonas eller de andra när dom sjöng, vilket var trist. Barnen som sjöng i kören var ju fett söta i alla fall xD Så (färg)glada och gulliga! Hihi.

Söndag
Efter att jag hade ätit fil och banan till frukost så ringde Caroline och frågade om jag ville ut och springa med henne. Jag tyckte att det kunde vi väl göra så det gjorde vi. Fast vi sprang väl inte så mycket, dålig kondition som vi har. Vi gick i alla fall runt lite och sedan stannade vi vid skolan och gungade och lekte lite vid lekplatsen där. Det var skoj, haha. Älskar att gunga :D Önskar att gräset blir grönare nu och att träden får gröna löv, då är det så himla fint ute. Och så mysigt.
Jag har läst ut Twilight boken jag fick av Elin nu, ca 500 sidor. Lätt bästa boken jag läst, hittils. Var en sneak peak på andra boken New Moon också, första kapitlet. Verkade bra den också, så nu vill jag läsa den med men har ju inte den >_< Hatar när man har läst ut en bra bok, man vill inte att den ska ta slut liksom xD Satt hela kvällen igår och läste som en dåre. Kunde inte sluta.

Nu funderar jag på om jag ska gå och duscha lite..

Musik Secret Garden - Daughters Of Erin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Akta !!!! haha :)

2009-04-26 @ 18:12:13
URL: http://caroliiinis.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0