Grrreat day!

Har varit en toppen dag, mestadels i alla fall! :) Var hos skolsystern på hälsokontroll. Är numera 178,5 cm lång :D Den ni! Väger 65,8 kg tror jag det var.. haha.
Fysiken var tråkig, fick sitta själv och hade tråkigt. Sen hade vi i alla fall idrott, först spelade vi brännboll och efter det "sprang" vi piggelin rundan i skogen, inte alls långt. Det var uppvärmning sa dom :O Aja, efter det sprang vi kvartersrundan, 2 km långt kanske? Vet inte riktigt. Förra året sprang jag på 18:33, nu sprang jag på 17:20! :D Så har förbättrat mig och det är ju kul!
På hemkunskapen gjorde vi tortillas. Jag var med Jesper och Becca, vi var färdiga först av alla! Maten blev rätt god, var lite starkt dock, haha.

Hade sånglektion idag, massa kul! Sjöng upp Kungens Man, gick väl inte helt perfekt men var inte dåligt heller :) Ska välja en gammal låt jag sjungt hos Sofia innan, så ska jag sjunga upp den på en konsert sen :O Den 29 Maj var det. Shit vad nervös jag kommer vara.. Fast det blir nog kul! :) Funderar på att ta Dream A Little Dream. Tycker den är bra och rolig att sjunga så det blir nog den (:

Har sjukt ont i huvudet nu i alla fall >_< Dricker nog för lite i skolan tror jag.. Eller så är det för att jag druckit Cola alla andra dagar eller nått. Aja får se om det går över, får väl ta en Alvedon eller nått.

Åt glass idag, för Beccas pengar ^^ Visserligen bara 6 kronor, men är ju redan skyldig henne 14 sen innan så nu är det 20 kronor >_< Men aja, det är inte en hel förmögenhet, och ibland måste man ju unna sig en glass!
Lediga på fredag då, gött! Mihi, sen är det klassresa nästa fredag, då missar vi orientering! Härligt! Och så blir det ju roligt att åka till Göteborg också! :)

Ska kanske till stan med Caroline imorgon. Känns som hon och jag är där jämt numera xD Haha, men är vi väl med. Aja ska se om jag hittar något roligt :) Kanske någon tshirt eller shorts eller nått. Får se om jag fyndar nåt!

Ska äta lite schnitzel och pommes nu i alla fall! Gottigt, är skithungrig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smaaart då ska vi ju till Göteborg :O

2009-04-29 @ 07:29:17
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0