Gudstjänst

Hej! Spelade fiol på gudstjänst idag. Två låtar tillsammans med tre tjejer och en sololåt. Var jättenervös och lite skakig men det gick bra. Imorgon ska jag spela på dramacafé i stan tillsammans med Petra som ska spela piano. Hoppas att det går bra :) Sen är allt speleri slut för stunden och det ska bli så skönt! Längtar verkligen tills påsklovet!

Vill egentligen inte gå till skolan imorgon för jag är helt förkyld >< Skitjobbigt att sova när snoret bara rinner och man är helt täppt i näsan och inte har något nässpray. Trevligt, trevligt. Måste gå i skolan för måste ju ändå komma till spelningen på kvällen sen :/ Usch.. hoppas jag mår bättre imorgon.

Jag fyllde år i torsdags! 16 år blev jag! :D Kändes inte så speciellt faktiskt. Var nästan som en vanlig dag. Jag fick två par öronhängen, skuggningspennor och stomp(?), ritbord till datorn och så ska jag få av mormor, morbror och syster senare :) Åt smörgåstårta och mamma gjorde en jättegod chokladtårta xD Jättegod var den! Massssa blockchoklad! Blir väl antagligen att Jonas och jag firas på lovet.

Det är skitsvårt att rita med ritbord tycker jag xD Helt lustigt. Men man lär väl sig. Målade lite med pennorna som jag fick för nån dag sen. Det gick rätt bra tycker jag :) Fast är inte helt klar, orkar aldrig rita klart hår och sånt pill x)

Övningskörde i torsdags för första gången föresten. Det gick bra tycker jag x) Gasade lite för mycket kanske men men :D
Aja ska kanske försöka öva lite sångläxa om jag orkar >< Hejs!

Musik Taylor Swift - Teardrops On My Guitar


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jag vet :D

2009-04-06 @ 07:21:18
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0