Påsklov!

Ja nu är det äntligen påsklov! Skitskönt att vara ledig nu. Var sjuk i tisdags och i onsdags men jag gick igår, var ju ändå sista dagen innan lovet och så där ^^
Igår köpte Caroline och jag godis och sen åt vi pizza med familjen. Usch så onyttigt ><
Efter vi hade ätit så kollade jag och Caroline på Twilight. Den är fett bra :O Och han är både snygg och ser lite störd ut enligt mig och Caroline ;D Men filmen är i alla fall gullig. Som Caroline säger så förstör filmer kärleken IRL, haha.

Har inte gjort någonting idag än så länge, har bara suttit vid datorn typ hela dagen och ätit godis :( Vill göra något men orkar inte. Och känner mig lite nerstämd fast jag vet inte varför. Vi ska i alla fall grilla idag och äta potatissallad tror jag Jonas sa. :) Det är ju lite "kul" i alla fall.

Hade spelning i måndags föresten, gick inte så bra precis. Var lite borta så jag spelade en hel del fel, men sånt är livet x) Hade ingen sånglektion i tisdags heller för jag orkade inte, kul att stå och sjunga där när det låter helt stört?

Vill ha Photoshop på datorn igen så att jag kan pröva mitt ritbord. Inte så kul att sitta och rita med det i Paint liksom. Det är typ skitsvårt att rita med det :o
Ritade med pennorna jag fick av Caroline för någon dag sen. Lyckades måla två ögon som såg någorlunda likadana ut :D
Aja, jag tror jag ska gå och duscha nu kanske, så jag får något att göra x) Hejs!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja det är den låten :D

2009-04-10 @ 19:27:25
URL: http://caroliiinis.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0