Rätt rolig dag

Blev inte en sån misslyckad dag idag som jag trodde innan igår. Haha, det lät ju normalt. Aja.. Jag var inte alls sur faktiskt. Hade faktiskt väldigt roligt. Jag har i alla fall fjantat mig väldigt mycket. Men vad gör man inte för att få andra att skratta? ;D Haha.
Vi hade bild idag och vi skulle ta en liten bild och måla den större. Det var rätt kul faktiskt. Fuskade lite men Linda (läraren) tyckte den blev fin.
Gjorde mitt kemiprov idag också. Tror det gick rätt bra faktiskt. Kanske inte MVG frågorna men de andra. Hoppas jag får VG i alla fall så hon höjer mig, tror jag har G nu bara. För hon sänkte mitt VG för jag fick G på prov innan. Karin (läraren) låste in mig i förrådrummet idag när jag skulle göra provet :O Där dom förvarar alla kemi, biologi och fysiksakerna. Så satt där inlåst och helt ensam, så kunde fuska lite, mohaha..

 Vi hade vikarie idag på So:n, för Maivor var sjuk. Fick typ ingenting gjort, satt mest och fjantade mig och höll på xD Mycket roligare än att jobba i alla fall. Tror vi ska ha So förhör denna veckan.. Usch det pallar jag inte, men jag måste plugga på det så jag får VG i religion >_< Då är det bara Geografi som jag har G i av So ämnena. Och det kan jag inte höja mig i tyvärr.

Vi har nationella i matte på torsdag, vilket kommer gå åt skogen för mig. Ligger efter nu i matten och jag fattar ingenting av detta vi håller på med nu. Vi fick ett gammalt nationellt prov idag på lektionen. Satan vad svårt det var, fattade ingenting, seriöst. Hoppas det vi får på torsdag är lättare än det.

Efter skolan när jag kommit hem frågade mamma om jag ville åka till Lindex innan maten. Det var lite rea där så hon ville passa på att köpa lite kläder till syskonen mina. Och till lilla Elton som kommer snart. Finns masssa söta bebiskläder där, tycker jag. Vill köpa allihop xD Vi hittade i alla fall rätt mycket kläder. Jag plockade på mig ett par röda strumpbyxor också, som jag tänkte jag kunde ha till min rutiga klänning på skolmiddagen. Fanns en röd kort kofta också, fast då hade det sett ut exakt som på skyltdockan (rutig klänning, röda strumpbyxor och röd kofta). Och egentligen ville jag ju ha en svart kofta. Hon i kassan sa att det stod på datorn att koftan skulle finnas i svart men dom hade antagligen inte fått in dom än, så jag väntar och ser.

Hade fiollektion innan ikväll också. Det gick bra tycker jag. Håller på och lär mig spela i tredje läget just nu xD Går väl helt okej, tycker jag. Lite halvsvårt i början men det ska jag nog kunna lära mig :)
Har sånglektion imorgon också. Ska sjunga upp Kungens Man då. Hoppas hon tycker jag är klar med den så jag får en ny låt. Har haft denna sen två veckor innan påsklovet för var ju sjuk gången innan lovet också. Så jag vill helst ha en ny låt nu att öva på.

Hittade Johan Stengård via Spotify idag. Han var himla bra tycker jag. Han spelar saxofon. Jättefint och mysigt att lyssna på :D Sitter här och lyssnar igenom alla låtarna nu. Har jätteont i huvudet dock så funderar på om jag ska duscha och gå och sova. Vill egentligen inte gå till skolan imorgon för vi har praktiskt prov i hemkunskap >_< Fast jag måste gå. Kan inte svika Jesper så han får laga allt själv. Haha, fast lite kul hade det varit (A)

Aja får se hur jag gör :) Hejs och godnatt!

Musik Johan Stengård - Don't get around much anymore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0