Skola imorgon..

Nu är påsklovet slut :( Vill inte till skolan imorgon. Måste göra mitt kemiprov, och jag kan det inte. Och har massa matte som jag inte har gjort. Bläää.
Har fiollektion imorgon och har inte spelat fiol på hela lovet. Varför vet jag inte. Jag har inte gjort någon nytta alls på lovet faktiskt, tror jag.
Igår kom morbror+Mari, mormor, Elin och Ante för att fira mig och Jonas och mamma. Jag fick presentkort på Kicks, 250 kronor, 500 av mormor och Twilight boken av Elin, på engelska. Det var trevligt tycker jag :) Vi åt grillat (potatissallad, flintastek osv) och Pinochiotårta med fruktsallad till efterätt. Goooootttt.

Kommer vara jättesur imorgon i skolan för jag fick mens innan idag :( Och på tisdag har vi praktiskt prov i hemkunskap vilket kommer gå åt helvete. Jag och Jesper ska göra pizza till huvudrätt och kladdkaka till efterrätt. Inget direkt jättekrångligt men ja. Jag har ju nästan eldat upp hemkunskapen en gång innan så ja >_< Men jag får väl hoppas på det bästa istället för att vara negativ. Nu ska jag kanske gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Kanske ska läsa lite Twilight också. Öva mina engelska skills.
Hejs och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror inte att du ska vara i hemkunskapssalen , höhöhöhö <3

2009-04-20 @ 07:35:10
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0