Stan med Caroline

Caroline och jag pratade igår om att åka till stan idag. När jag kom hem så sa mamma att hon och pappa skulle till Apoteket, så Caroline och jag tänkte skita i det. För jag var ju tvungen att passa barnen medans dom var iväg, så då skulle vi ändå inte hinna. Men sen när dom kom hem så ringde jag till Caroline och vi åkte ändå.
Caroline skulle titta på skor och så, hon hittade några fina men hon bestämde sig för att vänta tills vi ska till Göteborg istället. Jag hittade en fin grå kofta och ett halsband som jag inte köpte men som jag ångrar. Men vi ska ner till stan igen på fredag, för det  var någon reagrej på torget då så då får man ju passa på :) Ska nog köpa koftan och halsbandet då tror jag.. Mamma tycker halsbandet är skräp typ men aja x)

Vi gick omkring och tittade lite i alla fall och sedan så gick Caroline och jag och åt gyrostallrik. Det var gott och jag var hungrig, så åt nästan upp allt. Onyttigt >_< Och inte nog med det så gick vi till Willys och jag köpte en påse med 22 små klubbor, fast tur att man har Jonas och Caroline som hjälper mig äta upp dom (A)
Sen när vi kom hem var vi ute lite med Elias och Alva. Och när det blev för kallt så gick vi in, och då ritade Caroline och jag lite kläder. Caroline är fjantig och säger att hon inte kan rita, men det är en lögn.

Imorgon har vi nationella i matte, kommer gå skit. Fick VG- på mitt kemiprov, hade faktiskt hoppats att jag skulle få över VG i alla fall men aja, det är fortfarande ett VG, så jag är väl nöjd. Aja, ska nog öva lite fiol nu och sen duscha och efter det gå och sova. Men det lär jag väl inte göra ändå, haha. Kommer sitta här och göra ingenting tills det blir för sent. Blää.

Musik Johan Stengård - Tears In Heaven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0