Trevlig Tisdag

Igår var Caroline och jag i stan. Jag hittade en klänning till mig själv på Lindex. Svart och vit rutigt är den. Kanske ska ha den på skolmiddagen sen, men jag får se :) Och jag hittade ett par ljusblåa leggings också, som sedan när jag provade dom inte alls var lika blåa och dom var en aning korta men dom funkar i alla fall. Köpte födelsedagspresent till mamma också, ett par öronhängen, :)
Efter att vi hade gått på stan så gick vi och åt gyrostallrik. Det var väldigt gott tycker jag. :D Jag ville gå till Apoteket för att köpa en sån där Unicefnål efter det men det var stängt. Får väl göra det någon annan gång då.
Sedan efter att vi hade suttit på pizzerian jättelänge och pratat och väntat på att klockan skulle bli sju gick vi till Willys och jag köpte tuggummi och efter det gick vi till bion.
Vi såg på Confessions of a Shopaholic. Den var jättebra och rolig tycker jag. :)

Önskar att man var rik och kunde åka runt i massa roliga städer och köpa massa fina kläder och skor. Det hade varit roligt :D I alla fall hade Caroline och jag jättekul igår :)

Idag har jag typ inte gjort någonting. Suttit och glott på tv och ätit Pinochiotårta (hur det nu stavas vet jag inte). Borde göra matte eller städa mitt rum. Men jag orkar inte göra något av det. Men jag får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0