Blablaaaabla...

Har inte skrivit på rätt länge nu, men whatever eller nått i den stilen, lol.
Har blivit blond nu, och klippt mig. Ingen direkt skillnad på frisyren, lite kortare och så bara. Men nu är jag i alla fall blond. :) Slingade det, så är lite ljusbrunt på vissa ställen, typ.. Aja jag är jättenöjd =)
Har fått grejerna jag beställde ifrån H&M också.. Fast inte allt. Men har fått en randig tröja, lila strumpbyxor och en vit bh. Var på JC idag också med Jonas, för dom har gått i konkurs så det var rea där. Köpte ett par jeans som är rätt tajta dock, men det går nog.. Och tre tröjor. Två typ stickade och en typ långärmad tshirt. Blev dyrare än vad Jonas och jag trodde det skulle bli men jaa.. :P
Jonas har köpt hem ett spel som heter Test Drive. Sjuuukt kul! :D Man ska köpa bilar och göra olika uppdrag och sånt. skit kul :) Grym är jag på det med ju, hööhöhöö, loooool..

Ska nog ha lite filmkväll med mig själv nu :P Har lite Pringles kvar, och kanske ska ta mig ett glas Cola.. Charlies änglar går på ettan, men kanske ska kolla på lite Harry Potter 5 istället.. Hmm... Längtar som fan tills sjuan kommer :) Har börjat läsa sjuan nu ju, sjukt bra! :D



Aja heeeeeeeeeeeeeeeejs och gooooooooooooooooodnatttttttis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0