Söndag

Har precis målat två teckningar med akvarellpennor. Använde vatten denna gången, även om jag brukar vara rädd att det ska bli dåligt med det. Men det blev faktiskt rätt bra ändå. Målade en solnedgång och ett hav (typ vanligt) och en annan med en måne och en ylande varg :) Blev rätt nöjd.
I fredags så sa Lasse (tror jag han heter xD), vår lärare i bild typ.. Att vi skulle måla en teckning med vad vi gjort i sommar, för att han skulle se hur vi målar typ. Blev jättenöjd med min :) Kanske kan ladda upp bild någon dag om jag orkar, vilket jag inte gör, men ja.
Så jag har varit rätt kreativ nu i helgen, haha. :)
Skolan har varit bra i alla fall. Vi har ju haft estetisk orientering hela veckan, så det har varit slappt och kul. Vi har dansat afrikansk dans, gjort ansiktsmasker (sånna av typ papper inte dom kladdiga), och så har vi gjort en egen låt i Garage band, tror jag det hette x) Himla kul!
I fredags började vi vid 9 och typ skrev utvärdering om veckan och städade lite, sen hade vi mentorstid och så slutade vi. Fast vi stannade och åt lite lunch innan vi åkte hem, var ju ugnspannkaka! ;D Skön dag.

Just det! Vi har tagit klassfoto också, mitt enskilda blev skit, LOL. Och själva klassfotot såg jag inte men jag såg säkert ugly ut.. Men thats life.

Elin och Ante kom i fredags och hälsade på. Trevligt =) Fick New Moon av Elin <3 Tacktacktack =) Ska börja läsa den någon dag. Har läst ut två av tre Twilight böckerna jag fick låna av Linda (kusin) nu. Har läst en tredjedel på sista nu. Gillar inte den sista så mycket, tjuvläste lite längre fram och blev lite besviken faktiskt >_< Det jag har läst nu har i alla fall varit bra, men sen blir det nog lite.. njaa. Aja jag får se, får läsa allt istället vetja ;D
Min Twilight samling är snart komplett i alla fall :D <3

Imorgon börjar vi vid 11:45. Sköönt =) Fast på tisdag börjar jag 8:10 med tyska :( Usch.. Vill ta bort min tyska, men vill samtidigt läsa det.. Hm, får se om det är för svårt..

Aja hejdå! :) Puss!

Aja nu ska jag kanske rita lite mer eller bara ta det lugnt.. Får se.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-13 @ 16:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0