.....

Fan det här går ju åt skogen! Sitter här nu, kvart över 11 och försöker skriva min bokrecension/referat eller vad det nu ska bli..  Blir bara skit i alla fall. Så mycket är säkert. Har blandat tidsformer och all skit >_< Jag kan inte. Vet inte vad jag ska göra då.. Får väl skita i det. Har inte gjort engelskan heller. Bajsbajsbajs.
Har skitont i magen också så vill egentligen bara gå och lägga mig. Är sjukt trött. Fan, hatar skolan just nu. Kan det inte bara bli den 11 tack?! Hade varit så jäkla skönt att ha lov nu.
Borde ju faktiskt inte bli sänkt pågrund av att jag inte lämnar in dom här sakerna.. I alla fall så tror jag inte man får sänka mer än ett betyg..Becca sa något om det.. Alltså kan jag bara få G ändå, om hon nu är så dum så hon sänker mig. Så är ju ändå godkänd. Inte det jag satsat på kanske men bättre än IG.. HAT på det här.

Nu ska jag sova, jag ger upp det här. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

usch bokrecensioner är sååå tråkigt

2009-06-03 @ 08:25:40
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: tack så mkt sötnos:) det e bara att träna(A)

2009-06-03 @ 08:25:54
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0