Glad midsommar! :)

Glad midsommar! :D Synd att det är lite dåligt väder bara.. Men hoppas det inte regnar sen ikväll för då ska vi ju grilla!

Var i stan idag med Jonas och Caroline, för Caroline skulle köpa present till sin mor. Hon hittade en svart tröja med typ en rosett man skulle knyta och ett armband. (: Grattis till Carolines mamma! ;D
 
Jag hittade två bikinis (en svart och en blå) fast jag köpte ingen av dom, får fundera lite.. Den svarta var lite liten runt och fanns ingen större, fanns ingen mer förutom den som var kvar typ, och den blåa var typ.. lite lustig, haha. Trosorna som skulle vara till var inte så fina heller.. Så som sagt, jag får se.
Köpte solglasögon dock, för 179:-, typ första solglasögonen jag hittat som passat mig :) Hittade lite fina hårspännen och två diadem med. Allt sammanlagt kostade bara typ.. 204,50 eller nått. Var 70% avdrag på priset på alla smycken och hårgrejer och sånt tjuffs.
Sen efter det åkte vi hem och då åt vi sill, potatis och gräddfil med gräslök! :D Gott!
Mormor, Elin och Ante och Caroline kommer sen ikväll med. Och då ska vi antagligen grilla, om det inte regnar (allt för mycket?). Blir väl pommes eller nått till antar jag.
Är sugen på Pringles, tror jag.. Eller egentligen vill jag nog ha typ jordgubbar eller melon.
Jo just det, vi köpte faktiskt melon också ^^ 40 spänn för en halv melon, typ rätt dyrt. Men gott! Åt melon igår också, istället för godis! :D Goood.
Vaknade vid typ åtta fast gick inte upp förens typ.. 20 över eller nått. Tidigt för mig, hah. Sover typ till 11-12 annars. Kan ju typ fan inte vakna på morgonen, även om någon säger till mig. Då somnar jag bara om. Och ibland sitter Jonas och spelar gitarr och jag ligger ändå lugnt kvar och sover. Sova är fan mitt liv.. Och äta.. Haha.

Ska väl se om jag hittar på något att göra (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0