Längesen

Var längesen jag skrev något här nu.. Men ska försöka berätta om allt spännande jag gjort på senaste.. höh..höh..

Var i Göteborg i fredags. Var helt okej. Fick bara shoppa i en och en halv timme dock, vilket sög! Han knappt gå in i några affärer alls! Skitdåligt.. I alla fall, efter den korta shoppingtiden så träffades vi alla i gruppen och sen gick vi till bussen för att lämna grejer och hämta grejer. Skitlångt att gå, helt störda är dom på skolan ibland alltså xD Förstår dom inte att vi är lata och gnälliga?
I alla fall sen fick vi inträdet till Liseberg betalat. Caroline och jag köpte åkband, även fast vi inte åkte så mycket sen ändå.. Åkte Lisebergsbanan, Balder, Parishjulet och Sagoslottet eller vad den heter, haha! Kul med karuseller!
Vi gick mest och kollade i alla roliga affärer som var där!
Ja just det, ska berätta vad jag köpte också i Göteborg!
Köpte två tshirts, från Fashion Against Aids på H&M. En svart och en lila tröja. Fina är dom :) Köpte också ett set med armband, fyra stycken. Typ..svarta, bruna och guldiga. Också köpte jag tre par trosor med Mimmi på. Endast 49:50! Så var ju rätt billigt..
Skorna jag ville ha fanns inte kvar >_< Bara ett par kvar, i typ.. skitliten storlek, så blev assur. Men sånt är livet, I guess.

Inne på Liseberg köpte jag två örngott till mamma och pappa med texten "Värdlens bästa mamma/pappa" på. Var ju morsdag och allt i söndags, men köpte till pappa också..
Hittade två hjärtformade glasberlocker också till mitt armband! Jättefina, en blå som matchar ett par öronhängen jag har och en typ vit brunlilasvart randig. Älskar sånna glaspärlorsaker!

Åt på Burger King också för första gången. Inte alls gott faktiskt. Smakade typ.. stearinljus eller nått. McDonalds är asmycket bättre, i smak i alla fall. Onödigt att det finns typ tre Burger King inne på Liseberg. Byt ut typ mot McDonalds istället! Haha, aja..

Skolan var rätt okej idag.. Fick reda på att vi ska spela Love Story på skolavslutningen i kyrkan. Och tydligen ska jag sjunga tonartshöjningen själv, ehhmm.. Jag kommer vägra så jag slipper väl nog, haha..
Har fortfarande inte gjort klart bokrecensionen i svenska, på en bok jag inte läst.. Har också tyskan kvar, och engelska.. Och är samma lärare i alla ämne också.. Kul >_<
Gjorde i alla fall mitt So förhör idag, så nu har jag det klart. Tror det gick hyffsat bra..

Bestämde mig för någon dag sen att jag ska vara nöjd med mig själv.. Utseende och allt. Får se hur det går, haha.
Har varit relativt nöjd med mig själv idag i alla fall. Tyckte mitt hår såg fint ut idag i alla fall! :) Så lägger in en bild på mig själv här, visserligen inte ny men skitsamma :D Nu ska vi tycka om oss själva, och vara positiva!



Får väl lägga in bilderna från Göteborg också. Blev inte så många och inte jättemånga bra tror jag.. Men men..
Aja ska väl gå och duscha nu och fixa till mig.. :) Sitter här och nästan svettas för det är så jäkla varmt xD

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: okej ja har lagt till dig nu:D

2009-06-01 @ 22:32:38
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0