Sömnig..

Sitter här nu och funderar på att gå och sova.. Egentligen vill jag se någon film men jag har ingen rolig här hemma. Och en film varar i ca 2 timmar och då är klockan typ 4.. Lite väl sent kanske..
Såg The Wedding Date innan, tror jag den heter, med hon från Will & Grace.. Debra Messing eller nåt? Kanske.. Orkar inte googla för att vara säker, haha lol. Gick på TV1000 eller nått sånt innan i alla fall. Den gick för någon dag sen också.. Kan dom inte ha lite olika filmer? Haha. Aja rätt bra film..
Lyssnar på regnljud på Youtube. Haha, lol låter väl rätt dumt kanske.. Finns typ massa videos med 'avslappnande' ljud och sånt.. Typ.. regn, fåglar osv. Älskar regnljud, och vatten.. typ vågor. Älskar att somna/sova när det regnar. :)




Aja ska väl bege mig till sängen då.. Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: caroline

Nej, kakan är från contan :P hihi. Din blogg blev fin =)

2009-06-22 @ 10:36:19
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0