Stan med Carolinis!

Var i stan med Caroline idag efter skolan. Hittade ett par skor som jag blev helt kär i, men dock kostade dom 349 kronor och det var allt jag hade med mig.. Och jag var tvungen att köpa en kajal och då hade det inte räckt.. Så jag sket i det.. :/ Men jag kanske ska åka in med mamma efter skolan och titta på dom igen. Vill ha dom på skolmiddagen men jag vet inte.. Prövade mina klänningar idag. Skolavslutningsklänningen och skolmiddagsklänningen. Ska nog ha mina svarta ballerina till båda. Säkrast för mig eftersom jag har världens otur och sämst balans ever! Haha.
Skorna i alla fall är typ sånna där.. svarta remmar över fötterna och sen ljus klack.. Lite svårt att förklara kanske, men dom är i alla fall skit fina!
Köpte i alla fall kajal och hittade en svart lång tubtopp (som jag tänker ha som klänning typ) och ett par skitfina blåa tights! Jättefin färg på dom.
Caroline hittade en vit bh som man kan ändra om hur man vill, alltså typ.. axelbandslös och kors i ryggen och sånt. :) Den var tjusig!
Vi bjöd Caroline på en chokladboll på Maxi också. Rätt äckligt faktiskt, haha!

Aja, hoppas skolmiddagen blir kul imorgon, och hoppas jag får sitta med någon i klassen som jag faktiskt orkar med >_< Alla är så sjukt omogan och dryga så det är inte klokt! Det är typ bara hälften av klassen som ska komma. Tråkiga dom är.
Lediga på fredag också! Eller egentligen inte, men vi elever tar ledigt ändå, för ingen pallar gå dit, när vi haft skolmiddag sent på kvällen dagen innan. Vi strejkar lite för att vi inte får vara lediga, vilket alla andra nior har fått innan. Orättvist ju! Haha.

Usch jag vill ha mycket pengar! Haha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0