Tisdag

Ledig idag. Skönt. Fast vid 11 tiden kom Bea och hennes syster och hämtade mig och sen Emmie för att vi skulle till Claes för att öva. Vi träffade Elin när vi var framme och sen gick vi tillsammans.
Vi övade igenom låten några gånger och sedan så satte vi oss och pratade lite.. Om vad vi skulle göra i sommar, och vad vi valt till gymnasiet och så. Sen övade vi igenom låten igen och sen åkte vi hem.
När jag kom hem sen så hjälpte jag mamma och somnade Alva så hon kunde somna Elias. Jag somnade själv också en stund så mamma kom och väckte mig och då frös jag som ett as så jag gick och la mig igen.
Sov i några timmar, inte bra. Får så jävla ont i huvudet när jag sover när jag inte ska. Haha det lät ju normalt.
Aja sen när jag vaknad beställde vi pizza och kebabtallrik. Rätt gott.
Nu sitter jag här bara och ska väl åka och köpa fika till imorgon. Ska ju ha sån där årskursdag imorgon. Hm, hoppas det blir kul. Caroline skulle tydligen inte dit om det regnade läste jag på hennes blogg. :O Men då kan jag ju inte ta mig in dit.. >_< Fyy på henne.. Eller regnet kanske..
Slutar som sagt på torsdag :) Caroline skulle tydligen ha någon förfest med tjejerna ifrån hennes klass, och hon tyckte att jag också kunde komma dit. Men jag vet inte om jag vill.. Hmm.. Aja får se hur det blir med det (:

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0