Trevlig dag (:

Var en jättetrevlig dag tycker jag. Var inte alls lika nere som jag varit de senaste dagarna utan var faktiskt jätteglad! :)
Regnade inte alls, så grillandet gick bra, fast vi satt dock inomhus. Men gjorde inget. Sen åt vi glass och jordgubbar, muuuums! Jag, Jonas, Caroline, Elin och Ante satt ute lite också och diskuterade. Trevligt, trevligt.
Tog massa egobilder på mig själv innan med Carolines kamera, kanske lägger upp några imorgon, miihiih. Kul.
Fick en kram av bror Jonas också idag :O:O O..M..G!! Händer inte så ofta kanske :D Haha, LOL.
Aja, ska väl sova nu tror jag. Är rätt trött, eftersom jag vaknade "tidigt" idag.

Puss, godnatt! (:

Kommentarer
Postat av: Jonas

Nä ofta blir det inte! aldrig igen! :O

2009-06-21 @ 09:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0