Wiiiee

Har brist på att komma på en bra rubrik så.. japp.
Kom hem för en stund sen. Har varit och sjungit nu. Gick jättebra faktiskt! =) Är stolt över mig själv xD
Lämnade en blomma till Sofia också. Hon blev glad (: Så det var ju kul! Vill bara sjunga en massa nu xD Är så glad, hihi!

Ska äta nypotatis och sill idag! Fyfan vad gott. Så somrigt och allt :D Är hungrig som en varg!

Tittade på lite väskor nyss på H&M. Jag ville egentligen haft en när jag var i Göteborg, hittade en fin där. Men det var typ fel på den och den var den sista kvar så sket i det >_< Försökte ladda upp en bild på dom jag hittade nu men det går inte :O Så jag får se om det funkar sen. Aja ska väl göra lite läxor nu då >_< UUUUSCH!

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0