Intagen till Estet!

Wiiee! Kollade Dexters hemsida nyss och är preliminärt intagen till Estetiska programmet med bild intriktning. Längtar tills jag ska börja där! :) Kommer säkert bli jättekul!

Igår hade vi bild och det var lätt roligast på hela dagen. Becca och jag tyckte om kritorna i alla fall, haha. Vi skulle också öva oss på ansiktsuttryck och sånt. Linda (läraren) sa en känsla, typ.. trött, glad, ledsen och så fick vi två minuter att rita det hon sa. Det var himla roligt tycker jag! Hoppas att jag får MVG i bild.

Idag hade vi fysikprov, som jag inte övat någonting på typ >< Fast lyckades få VG- i alla fall, så hoppas att jag får behålla mitt VG. Fick reda på nationella i Engelska också, fick VG, två uschiga poäng ifrån MVG. AHH!!

Spelade fiol igår med några som jag ska spela upp i kyrkan med i helgen. Det går nog bra hoppas jag. Ska öva tillsammans med pianotjejen på fredag också. Ska spela fiolsolo >< Nervöst.
Hade sånglektion idag. Det gick bra tycker jag. Fick låten "Kungens Man" av Björn Afzelius i läxa. Har aldrig hört denna låten (tror jag i alla fall) så det blir rätt kul ^^

Nu ska jag kanske instrallera Mulle Meck (bilspelet), hmm.... Vilket liv jag har, haha!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Mulle Meck for the win!

2009-03-31 @ 19:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0