Helloooo

Hej! Nu har jag också skaffat mig en blogg. Vi får väl se hur det går ^^
Aja, idag var jag i stan med Caroline. Det var väldigt trevligt (: Jag köpte två tshirts, och Caroline köpte present till Jonas och till mig x) Sedan gick vi och fikade hos Carolines mamma, chokladmuffins och cola blev det. Det var gottigt. Efter det gick vi och köpte lite godis, som jag nu sitter och äter lite på.

Idag hade vi nationella i Engelska. Uppsatsskrivning. Vi får väl se hur det gick. Skrev om andra världskriget. Hur jag tyckte det hade förändrat världen typ. Skrev mest vad jag själv tyckte och inte om själva händelsen. Mamma sa att det lät mer som om jag skrivit en debatt eller något sånt, men vi får se hur det gick. Kan ju inte sänka mitt betyg i alla fall.

I helgen så ska jag spela med klassen. Tyckte det skulle bli kul innan men nu är jag inte lika positiv >< Men det går nog bra, får jag hoppas!

Nu ska jag öva på sångläxan!

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0