Leeeedig!

Åh vad härligt! Nu är jag ledig i fyra dagar! Så jävla skönt. Nu ska jag vila och bli frisk till Göteborgsresan =) Tänker fan inte vara sjuk då, jag tror jag åker dit ändå isåfall, dumt men ja..
Ville inte gå till skolan idag för jag mådde piss dåligt, och pappa tyckte inte jag skulle gå men jag tyckte att jag var tvungen, så jag gick iväg. Inte blev det bättre dock. När jag kom hem hade jag sån jävla huvudvärk, så åt lite fil och banan och tog en Alvedon. Sen gick jag och la mig. Har inte gått över riktigt än, är lite bättre men har fortfarande ont.

Vi blev klara med uppdraget idag. Becca och jag hade ju om mobilstrålning och sånt. Vi gjorde en affisch, med fakta och lite sånt. Blev skitcoolt tycker jag, väldigt.. färgglatt ;D Haha. Den ska vara "utställd", eller vad man säger, på Öppet Hus på måndag. Vill inte ha Öppet Hus, usch >_< Vi ska spela upp vår låt och jag ska sjunga, inte för att jag inte vill sjunga, för det klarar jag nog av, men har så jävla ont i halsen och vill inte att rösten ska typ spricka när jag sjunger, vilket den har gjort typ hela veckan.. Men alla tycker man är så mesig om man säger att man inte vill sjunga.. Men när dom själva säger att dom är hesa och så, ja då går det bra! Konstigt..

Sitter här och lyssnar på en av mina playlist på Spotify. En med massa lugna och fina låtar, enligt mig. Så jävla mysigt att lyssna på lugn och klassisk musik.
Vet inte vad jag ska göra nu... Kanske bara sitta här.. Eller läsa ut Twilight, haha.. Vill så gärna ha en andra boken nu! Och vill ha den på engelska, så måste nog beställa isåfall. Undra om den är lika bra på svenska? Är i alla fall jätteglad att Elin gav mig den på engelska, man lär sig mycket på det och sen är det som Elin säger; orginalcitaten och allt sånt.
Längtar tills den nya filmen kommer ut! Hoppas den är lika bra som första (om inte bättre!).

Aja tack och hej, ska väl se om jag hittar något att göra nu! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0