Lördag

Var ledig igår, vilket var jätteskönt. Har inte gjort något speciellt denna helgen och lär väl inte göra något imorgon heller. Mamma och barnen har fått typ maginfluensa så jag lär väl med få det, skulle väl inte förvåna mig om jag får det lagom till klassresan på fredag. Typiskt mig isåfall.
Läst allt som finns av Midnight Sun av Stephenie Meyer nu. Vill att hon ska skriva klart den för den är skitbra! >_< Hoppashoppas. Vill läsa dom andra böckerna med nu men har inte dom, grrr...
Sitter här nu och lyssnar på Johan Stengård och äter lite godis då och då. Har precis varit ute och tagit bilder idag med, som jag gjorde igår. Är hur fint som helst ute på kvällarna nu. Har redigerat lite bilder också. Lägger inte ut alla men här är några i alla fall =)
 
 
 
 

Bilderna kanske blir lite utdragna och konstiga men förminskade dom lite här nu för det blir så stort annars >_< Aja.. får se om jag hittar något att göra nu..

Musik Josh Groban - Lullaby (Feat. Ladysmith Black Mambazo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0