Sjuk

Har varit hemma från skolan både idag och igår. Känns som jag har missat hur mycket som helst på bara dessa två dagar, fast jag vet inte.. Borde egentligen göra läxor nu medans jag är hemma, men jag orkar inte.. Är så jävla trött på skolan >_<
Tänker nog inte gå imorgon heller, funderar på att vara hemma på torsdag också.. Fast då missar jag ju antagligen rejält mycket, lite jobbigt att ta igen allt men jag får se hur jag gör.. Tänker inte vara med på idrottsdagen som vi har på torsdag ändå, och det är lite dumt om jag går imorgon och är hemma igen på torsdag, eftersom att då är det precis som att jag är hemma för idrotten, vilket jag är, men ändå xD Dumt.
Aja.. bakade lite chokladbollar innan med Elias. Gott.. Ska snart äta mat. Köttfärslimpa och potatis och sås, mums! Riktig mat det, istället för pizza och sånt onyttigt >_<

Har jätteont i lungorna och ibland så typ.. trycker det till eller vad man ska säga, gör i alla fall jätteont. Hoppas jag är bra på fredag, och att Caroline med är frisk.

Aja, ska se hur det går med maten.. Hejs!

Kommentarer
Postat av: caroline

Vi måste vara friska på fredag :(

2009-05-27 @ 13:03:30
URL: http://caroliiinis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: tack så mkt:) jag har köpt den på gina tricot:)



föresten vad söt du e:)



ska vi lägga till varandra på bloglovin?:)

2009-05-31 @ 23:54:02
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0