Tralalla

Har varit på Konsum nu. Köpte en Bon Aqua päron och ett paket Maryland kakor till imorgon. Gott!
Har jätteont i halsen nu >_< Kommer säkert bli sjuk nu igen.. Säkert tills vi ska till Göteborg. Då blir jag suuuur >_< Vill inte det, daah..  haha!
Känner mig helt nerstämd nu, vet inte varför >_<
Sitter och lyssnar på Miley Cyrus (Hannah Montana) nu, haha. Trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag tycker faktiskt Hannah Montana är rätt bra, okej LOL på mig men ja. Vill se Hannah Montana filmen! Haha. Bra att jag är ärlig i all fall? :D


I can almost see it
That dream I'm dreaming but
There's a voice inside my head sayin,
You'll never reach it


Tycker den delen är jättefin. Är ifrån The Climb med Miley Cyrus. Bra låt faktiskt :) Aja nu ska jag väl göra något kanske.. Hejs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0