Måndag

Jahapp måndag nu igen, vilket betyder att nu är det slut på lovet.. :( Usch, orkar inte med skolan.. Alla prov och alla läxor och blääää. Ligger efter i matten, har tyska läxa och tyska prov, säkert engelska läxa till torsdag också, och säkert massa mer.. USCH!
Idag hade vi bara två lektioner i alla fall, skööönt. Bild och foto. Gjorde inget vettigt på bilden och på fotolektionen så lekte vi i photoshop vilket var roligt. :)

Imorgon ska vi till BLT och hälsa på. Hoppas det blir kul. Slutar 12:30 typ i all fall. Skönt. Och så får vi lite fika där, hihi, hoppas det är något gott! Fast jag har ju lovat mig själv att inte äta något sånt "onyttigt" denna veckan.. Hm.. 

Har börjat städa mitt rum nu i alla fall =) Går framåt, kommer bli riktigt fint sen när det är ommålat och allt, tror jag. Hihi, tyckte i alla fall att det var dags att göra något åt det.. Har stått orört alldeles för länge nu, haha lol.. 

Aja ska snart äta lite mat, ROTMOS! Mums! :D 

Kommentarer
Postat av: Caroline

It's gooooooood! =)

2009-11-03 @ 19:35:48
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0