Tröööött..

Sitter här nu och har inte gjort det jag hade tänkt att göra. Måste göra matte.. Har bara G nu i matte A och ifall jag vill höja mig till VG så måste jag göra ett till prov och få VG (eller högre då) för att höja mig. Usch.. Orkar inte, för jag är så sjukt trött just nu.. Måste öva sång och fiol också.. Har övat lite sång men jaa.. Usch känner mig lite stressad.. Och inte gör jag det jag ska ändå :(

Igår var vi i alla fall och prövade på att vara med i gospelkören =) Jag, Caroline och Johanna. Vi sjöng sopranstämman alla tre, hihi. Jag tyckte det var himla kul fast lite svårt att hänga med ibland. Den 2 Februari är det konsert och vi ska vara med där :O Så vi ska få lite extra "lektioner" av körledaren så att vi hinner ifatt.

Aja nu ska jag fan gå och öva fiol och sen (försöka) göra lite matte.. Blir nog att sova tidigt idag..

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Hoppas att det går bra för dig :)

2010-01-14 @ 10:10:51
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0