Onsdag

Idag har vi haft bild hela dagen förutom i en timme då vi hade svenska. Både drygt och kul. Har gjort en liten converse sko i gips nu :D Längtar tills jag ska få måla den :) Det var skolfoto idag. Usch tycker det är så hemskt, men ska försöka inte bry mig om det iallafall. Det får bli som det blir :D Hade fiollektion idag också, fast inte så länge. Imorgon blir det sånglektion :) Kuligt. Har bara det och historia och sen ska vi simma lite på kvällen. Har sån jävla trängingsvärk så tror jag dör, men det går nog över snart :) Vet inte varför men känner mig faktiskt rätt glad just nu :) Fast nu kom en ledsam låt så nu fick jag byta till en gladig så jag håller humöret uppe :D Nu ska jag kanske rita lite med ritbordet eller lägga in bilderna som vi tog när vi var på bilkyrkogården med skolan.. Hmm får se vad jag gör :D Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0