Skolstart

Första dagen i skolan idag. Caroline och jag var sjukt nervösa idag på morgonen. Trodde jag skulle dö xD Nejmen, nästan. Men sen när vi väl var där gick det bra och nervositeten försvann :) Tyckte det var jätteroligt idag faktiskt, fast dock skitdrygt med all information och det. Klassen verkar rätt bra och så i alla fall :)
Blev kycklingsnitzel och klyftpotatis till lunch idag :D Gott!
Efter skolan gick jag och Caroline till Carolines mamma på Contan där vi blev bjudna på chokladboll, chokladmuffins och cola. Tackar och bockar :D Mår lite illa nu dock ;D

Imorgon ska vi typ gå ut och gå eller nått. Vet inte riktigt vad vi ska göra xD På fredag till nästa fredag så har vi en speciell vecka med annorlunda schema typ.. Estetisk orientering eller nått? xD Vet inte riktigt, blir nog kul i alla fall :)

I söndags stod Jonas, Caroline och jag på loppis. Vi tjänade ihop ca 800 eller nått tror jag :) Kul! Var sjukt jobbigt att gå upp så tidigt på morgonen men var ändå relativt kul! :)
Eftersom att Caroline och jag hade fått pengar så bestämde vi oss för att åka till stan och kolla lite (A) Jag köpte ett par jeans, fast det stod typ att det var leggings, men whatever, LOL, jag använder dom som jeans ändå =)

Har fått låna resten av Twilight böckerna av Linda, min kusin. :) Väldigt snällt. Visserligen är dom på svenska, och jag vill egentligen läsa dom på engelska, men dom är bra ändå :) Har läst ut När jag hör din röst (eller New Moon på engelska). Så har läst snart en cm av Ljudet av ditt hjärta (Eclipse), haha lol :D Bra som fan är dom i alla fall! =) Längtar tills New Moon kommer på bio, fast lär bli lite besviken känns det som, men den kan nog vara bra ändå..

Nu vet jag inte vad jag ska göra.. Kanske titta på några Gossip Girl avsnitt?

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-23 @ 22:46:36
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0