The world keeps turning, we can't change its course

Igår var Stina duktig och rensade ut badrummet ifrån tomma schampoo förpackningar och liknande. Sedan fick hon ryck och städade ut hela badrumsskåpet och gjorde fint. Duktigt eller hur?

Caroline åkte till Öland igår. Känns jättetomt utan henne redan, saknar henne! :D Men hoppas hon har det kul och mår bra! :) Hon kommer hem på tisdag tror jag, så är ju inte en evighet hon ska vara borta, hihi, tur det ;)

Annars har jag inte gjort något alls, som vanligt. Är sjukt uttråkad. Längtar till skolan men ändå inte. Suger till i magen som det gör när man ska börja skolan, i ny klass och allt. Precis som när man började sjuan.
Hoppas vi får en bra klass i alla fall. Annars blir det sjukt jobbigt att gå i skolan i tre år. Men nu får vi tänka positivt!


Caroline och jag på Liseberg. Fan vad manlig jag är :D Sjukt ljus bild också xD Blixt + sol antagligen.

Aja ska väl göra något nu kanske.. Eller inte, haha. :) Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0