Baksmällan

Var på bio innan ikväll med Jonas och Caroline. Vi såg Baksmällan, eller The Hangover som den heter på engelska (: Asbra film! Skitrolig xD Lätt värt 60 spänn för att se. Eller ja.. 75 för jag köpte ju en cola också ^^ Fast tror att jag inte fick femman som jag egentligen skulle ha fått.. Hmm, men kom på det sen >_< Haha, okej visserligen bara fem kronor.. Men ja.. haha lol. Smart som jag är.
Caroline ska ju bjuda mig och Jonas på bio nästa vecka eller vad det var med? :) Harry Potter blir det då! :D Askul! Sen i November blir det Twilight också :D Härligt! Är kul att gå på bio, man är så glad efteråt :D

Sitter och lyssnar på Disney musik nu. Mysiiiiigt ;D Men ska väl ta och sova lite nu tror jag, är trött som fan just nu! :) Inte så ovanligt kanske.. Aja..

Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0