Jaha, jaha..

Ja, nu sitter jag här och gör typ ingenting. Satt nyss och lekte lite med ritbordet, men jag är inte så bra på att rita med det så blev mest kladd nu igen.

Igår var jag, Jonas och Caroline lite på Tosia, som är en marknad typ.. Var väldigt tråkigt måste jag säga. Caroline "tvingade" mig att åka karusell med henne, usch trodde jag skulle dö hela tiden! :O Kändes som att jag skulle slå i benen i sjävla plattan och staketet som var runt. Skrek som en idiot, inte så ovanligt iförsig, haha lol ;D
Jonas och jag köpte langos med vitlök och gräddfil, Caroline vågade inte riktigt köpa så hon köpte pommestallrik med sås typ. Langosen var i alla fall asgod :) Sen gjorde vi inte så mycket mer, typ lyssnade på The Rodeos som spelade på torget, asbra :) Och sen köpte vi godis och munkar. Jag hittade en klänning också som jag tyckte var fin, kostade 150:-. Var typ svart med röda kanter eller vad man ska säga, haha xD Aja.. lite lätt onödigt kanske men det ska jag inte grubbla på mer.. Ska inte mer nu på Tosia i alla fall, eller vet ju inte om jag ska dit imorgon, men tror inte det. Är ju så sjukt tråkigt så nääää..

Tittade på första Harry Potter för någon dag sen, asbra är den! :) Magisk ;D Vi började titta på fjärde filmen också igår men jag orkade inte se klart och Jonas och Caroline somnade som vanligt så tittade färdigt på den idag. Så hemskt när Cedric dör :( Skitbra filmer i alla fall.. Caroline ska ju bjuda mig och Jonas på sjätte filmen! :D Hon beställde biljetter för någon dag sen, och på torsdag smäller det! :D Hoppas den är bra! :)
Vi har spelat mycket kort också nu dom senaste dagarna, kul! :) Fast jag skriker som fan på spelen där man ska slå snabbast på vissa kort (typ Kung) xD Haha, som sagt, inte ovanligt.

Aja ska se om jag hittar på något att göra :) Vilket jag antagligen inte gör. Här är i alla fall bilden jag gjorde nyss. Vad tycks? xD Lol.


Kommentarer
Postat av: caroline

Fiiin =)

2009-07-12 @ 11:32:31
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0