Long time no see?

Jag har inte bloggat på jätteeeeelänge. Men here I go again, eller nått :D Ska berätta om allt som hänt på senaste ;D

Fick en lillebror den tjugonde (20) Juli. Elton heter han som sagt. :) Så sjukt söt och fin. Han föddes 11:21, på en måndag. "Jag blev ett måndagsbarn", som i Veronica Maggios låt, hihi.
Stor var han, 55 cm lång och över 4 kg. :) Men han ser jätteliten ut x) Man är väl van vid Alva och Elias, som är så stora och långa, haha.
Pappa och jag åkte in till mamma och den nyfödde lilla bebben på kvällen. Vi var där en stund och sen åkte vi hem.
Mamma och Elton kom hem efter två dagar.

Den 21:a, på tisdagen efter måndagen då Elton föddes, haha lol, så kollade vi på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Sjukt varmt inne i biosalongen, svettades ihjäl nästan. Men det var det värt för filmen var asbra :) Längtar tills sjuan!
Dåligt att det bara fanns en damtoalett däremot, hann inte gå innan bion började för det var så mycket folk, men jag klarade mig tills filmen var slut, haha! ;D

Prövade typ alla mina byxor för någon dag sen. Har vuxit ur alla förutom 2 par :O Och jag hade typ 12 eller nåt?!?! Harrygud, alltså. Jag börjar bli tjooock!! Visserligen är typ många av byxorna rätt gamla.  Har i alla fall bara två par byxor nu, katastrofalt >_< Får köpa nya nu när det är rea! Kanske kan få några runt 100 kronor på JC?
Den 16:e ska Jonas, Caroline och jag stå på loppis, så då ska jag sälja alla byxorna jag inte kan ha. Och sen ska vi sälja lite annan "skit", typ böcker och McDonalds leksaker och sånt x) Sen delar vi på pengarna. Hoppas vi tjänar ihop lite i alla fall :)

Aja nu ropar Elias och Jonas, så ska gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0