Man säger så mycket, men gör så lite..

Har inte bloggat på rätt länge nu. Har iförsig inte suttit så mycket vid datorn heller, så kan väl vara därför. Har åskat och så har det varit för varmt.
I lördags, tror jag, har inte koll på dagar eller nått alls nu när det är sommar, i alla fall.. Det var kanske fredag.. Hm.. Anyways.. Elin och Ante och deras engelska vän Tom var och hälsade på. Trevligt, trevligt :) Vi grillade och åt och pratade och åt jordgubbar och glass till efterätt. Jag nöt inte riktigt prata så mycket så satt mest och pratade svenska, men lite engelska blev det! ;)

Var i stan med mamma för någon dag sen. Blev ett par svarta sandaler för 499:-. Kan ju inte gå i mina ballerinaliknande skor längre, får sjukt ont i fötterna efter att jag gått med dom ett tag. Köpte också en grön bomullsklänning, skitskön och mysig :) Och så blev det ett långt halsband med massa grejs på typ, haha, lite svårt att förklara.. Och någon bild orkar jag inte heller lägga in, har sagt att jag ska lägga in bilder på massa grejer innan, men blir ju aldrig av.

Igår så cyklade Jonas och jag till ÖB, jag köpte en burk med Cola och en påse med (75 st) stenpärlor. I typ.. blått, svart och vitt. Jättefina :) Gjorde ett armband igår. Blev fint! Ja, och så bjöd Jonas mig på en glass också! Någon Magnum typ.. någonting, 60% choklad? Tror jag, haha, i alla fall så var den rätt god..

Har kommit in på Estet också! :) For real, denna gången, inte bara preliminärt eller vad det var.. Nu är det klart med alla klasser och sån skit också. Hoppas att klassen blir bra, i alla fall bättre än vad det verkar som den kommer bli nu.. Ehm.. ja lol.

Hade tänkt jag skulle städa rummet idag, kändes verkligen som att jag "ville" lite, men ja.. Sket sig det också för nu sitter jag här i stället. Ja man säger att man ska göra så jävla mycket hela tiden men ändå gör man så ingenting och tiden bara flyger iväg.

Aja.. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0