Nightynight

Sitter här nu och ska kolla lite på Privilieged igen :) Blev en hel del kläder köpta idag faktiskt. Massa kläder till barnen, var tag 2 betala för 1 på Lindex så mamma och jag passade på ;) Mamma köpte ett linne till mig också, tyckte det var fint, inte något som jag brukar köpa kanske, men ja. Mamma köpte också en vit piké tröja från JC till Jonas, som han tittat på innan :) Efter vi varit i stan tills allt stängde, haha, så åkte vi till Maxi och köpte mat och sånt. Sen gjorde vi kycklingsallad när vi kom hem. Gott! :)

Bild på linnet, haha ser helt biffig ut ju, manlig som jag är LOL >_< Och dom där snörerna som sticker ut vid sidorna är dom där man ska hänga upp dom i, haha x)



En bild på min "nya" väska också. Visserligen typ skitlänge sen jag köpte den, men här är en bild i alla fall! :)



Och en bild på Caroline som jag tog i kväll :) Tyckte hon var väldigt tjusig idag! :D


Aja ska se på lite Privileged nu och sen sova antagligen :) Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: caroline

haha :D

2009-07-19 @ 10:07:28
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0