Onsdag

Caroline, Jonas och jag åkte till stan. Köpte en blå/mörkblå randig tshirt för typ.. ca 70:- på Kappahl, en grå kofta 129:- också på Kappahl och ett svart linne för 65:- på JC. Billigt! :) Fast har inga pengar kvar typ nu.. Har 70 spänn eller nått. Som jag ska leva på under resten av sommaren.. Aja får väl hoppas att jag klarar mig, lol ;)
Vi åt gyrostallrik också, gott men ack så onyttigt.

Har varit grymt jäkla varmt idag också, som vanligt kanske. Är ju asjobbigt. Inte skönt varmt, utan typ dålig luft och ingen skugga att gömma sig i, haha. Men jag överlever.

Sitter och lyssnar på Norah Jones nu. :) Hon är grymt bra! Hade ju låten Turn Me On med henne i sångläxa en gång. Jättebra låt! :)

Vill se på film.. Fast vi har nog ingen rolig att se. Undra om det är något roligt på tv ikväll.. Hmm.. Får ta och kolla på tv.nu, heheeee lol.

Aja, ska sluta lol:a nu och göra något (ej) vettigt. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0