Vettig rubrik.

Sitter här och lyssnar på Miley Cyrus nu, haha lol. Tycker faktiskt det är en bra låt :)
Har nyss ätit mat. Spagetti och köttfärsås, och lite gurka. Gott! (:

Hann inte skriva färdigt allt innan så fortsätter nu ^^
När jag prövade alla mina byxor så typ skulle jag hoppa upp lite samtidigt som jag drog upp byxorna, typ.. Och då hoppade jag typ snett på ena foten så jag fick skitont >_< Typ stukat den.. lite xD Aja, sen igår var Jonas och jag och sprang "lite". Asjobbigt, och jag orkar verkligen ingenting. Min kondition är inte var den har varit, eller vad man säger. Kände att det typ skavde på foten när vi gick hem och såg sen att jag fått en blåsa stor som typ en krona på baksidan av foten, typ uppe på hälen eller vad man ska säga. Asäckligt. Och kunde inte ha några skor sen när jag skulle ut för dom satte åt på blåsan. Och ont gör det att gå för det veckar sig typ på blåsan xD I alla fall så gick blåsan sönder innan idag och en skinnbit satt löst så jag tog bort den och det gjorde skitont och typ var helt öppet så massa smuts kan komma in. Så jag satte ett feteplåster på ^^ Haha. Men det går nog över tills jag gifter mig.

Gjorde en pixel sko i paint innan :) Hihi, blev bra tycker jag :) Också gjorde jag en liten sommar bild med ritbordet i Photoshop :)



Aja, ska se om jag hittar på något att göra :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0