Ny design..

Haha, jag ångrade mig angående bloggdesignen. Fast gjorde om det lite denna gången. Har det så här så länge, får se om jag byter igen.

I alla fall.. Var ute lite med barnen för en stund sen. Fasen vad knott och skit det är ute. Blää.
Och jag, klantig som jag är, halkade i gräset och gled typ tre meter på ja.. röven. Hah. Typiskt mig. Gjorde rätt ont.
Mamma gjorde kassler/potatisgratäng innan. Jättegott!

Funderar på om jag ska åka till stan imorgon och köpa bikini. Vet fortfarande inte om jag vill ha den blåa eller den svarta.. Men jag får se, kanske inte blir av alls.
Ska antagligen åka själv, har bara varit på stan själv två gånger innan, lol. Så kan väl vara rätt "lärorikt", eller nått.
Ska till Karlskrona också på onsdag med Jonas. Han ska byta/lämna tillbaka sina solglasögon och jag ska byta min tshirt.
Köpte en Fashion Against Aids tröja sist ju, som Yoko Ono designat btw, men i alla fall så var den för liten. Var en kill tröja i small. Och den var jättekort och jättetight. Precis det jag vill att tröjor inte ska vara. Fanns inga i medium så jag tänkte att en small borde ju vara stor ändå, eftersom att det var kill tröja. Men icke! Så ska byta den, förhoppningsvist finns det en large kvar, och det duger. Kanske lite för stort men jag bryr mig inte, bara den inte är för liten! ;D

Pappa instrallerade den där nya HD boxen eller vad det är idag. Fetetufft! Värsta high tech, lol. Pausa och spola tillbaka och spola fram och massa funktioner! Haha, blev lite imponerad faktiskt.

Sitter här och lyssnar på Sagan om Ringen soundtracket nu. Mycket bra musik kommer ju faktiskt ifrån filmer, hihi. Jag älskar Spotify, typ.. tillgång till nästan all musik. Finns iförsig mycket som inte finns, men man kan ju inte få allt, haha.

Har bloggat typ tre gånger idag, värsta rekordet för mig nästan! Haha lol ^^ Fyfan, hade nyss en fästing på mig :O Fast den hann inte sätta sig, kände att det typ kröp något på mig, usch.. Får kolla igeno mig sen så att jag inte har mer fästingar på mig. Usch känns som att det kryper på hela kroppen nu bara för det. Haha.

Aja, långt inlägg, som ändå ingen kommer (orka) läsa. Ska väl se om jag hittar nått roligt att titta på.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att din helg har varit super :)

2009-06-22 @ 00:05:18
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0