Skolavslutning

Äntligen ledig! Härligt! Fast fetesorgligt..
Gick jättebra i kyrkan idag med sång och allt, tycker jag själv i alla fall. Sen var vi i klassen lite i klassrummet och så. När Maggan fick presenten av oss blev hon typ helt rörd och började typ gråta.. Så Emmie och jag började nästan gråta också xD Haha.. så söt är Maggan. Hon tyckte det hade varit jättekul att få ha oss som sin sista klass innan hon går i pension.
Sen efter vi hade tagit foton och sånt med klassen gick vi upp till matsalen där vi fick tårta. Rätt gott.
Sen så var det betygsutdelning. Tänkte skriva vad jag fick för betyg :D Är skitnöjd!

Svenska VG
Engelska MVG
Tyska MVG
Matte G
Idrott G
Religion VG
Historia VG
Samhällskunskap VG
Geografi G
Biologi VG
Kemi VG
Fysik VG
Teknik VG
Hemkunskap VG
Musik VG
Bild MVG

Tror det var alla ämnen. Är i alla fall skitstolt över mina MVG:n! Speciellt i Engelskan eftersom att jag inte alls trodde jag skulle få det! Visserligen spelar inte dessa betygen typ någon roll, men jag är ändå jättestolt och nöjd. Fast tycker att jag borde fått MVG i musik, men men.. Är nöjd ändå.

Efter att vi slutat och jag gått hem så åt vi lite mat och sen tårta. Sen så åkte pappa och jag ner till stan för att träffa Alexander som tog stundenten idag! Så vi hängde på han lite blommor och gosedjur och sen åkte vi hem igen.
Vi åkte sedan hem till Alexander för att fika och lite så. Trevligt, trevligt!
Haha har ätit tårta fyra gånger idag xD Tjock! Ska äta tårta imorgon också, på Elins skolavslutning! Mohihihi!

Känns jättelustigt nu att vi har slutat.. Grät nästan lite när jag kramade alla hejdå. Natta typ storbölade och Emmie med och hur svårt är det att inte gråta om alla andra gråter? xD Aja.. känns sorgligt att inte träffa dom igen typ.. men samtidigt rätt skönt att slippa dom. Mohahaha! :D

Aja ska se om jag hittar på något att göra nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0