Soldag

Var på brunnen idag och solade och badade med Jonas och Caroline :) Kul! Jonas bjöd på glass. Daim tog jag, hihiihi! Man får ju passa på när någon bjuder! ;D Hihi.
Vi ska åka till brunnen igen, kanske på fedag eller nått. Skulle bli 26 grader på måndag, så vi kanske åker då. Härligt! :)
Har blivit lite röd nu, så får väl hoppas att jag blir brun sen :)
Vi cyklade dit. Gick bra att cykla dit, var skönt faktiskt. Fast hem var det ju mindre skönt. All luft var borta på bakhjulet så hela cyklen typ bankade och hoppade och höll på. Så jävla jobbigt att cykla, var bara massa uppförs backar också. Trodde jag skulle dö av utmattning xD Haha, lol.

Imorgon ska vi till Karlskrona. Pappa sa att jag kunde få lite pengar! :D Wie, så kanske kan köpa något (A). Hoppas att tröjan finns nu så jag kan byta den.
Vi kanske ska kolla på bio också. The Proposal tror jag :) Men vi får se.
Jonas tyckte att vi kunde gå till järnvallen och springa lite imorgon. Det kan ju vara rätt trevligt :)
Aja, ska väl gå och sov snart tror jag, är rätt trött nu efter en slitsam dag, haha. :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0