Fredag

Jahapp, idag är det äntligen fredag. Vi hade redskap idag på gympan och det var fett tråkigt. Jag suger på allt. Lyckades göra en kullerbytta i alla fall! Det var god mat idag, pytt i panna!
På tyskan fick jag reda på provet och jag fick... MVG! Wohoooo! :D Efter vi hade gått igenom provet fick vi kolla på Peter Pan.. på tyska! Inte så kul. Sanna och jag satt och tramsade lite ^^

Klockan fyra ska jag iväg till musikskolan och spela fiol. Orkar inte egentligen, har skitont i huvudet och vill sova istället. Men det är sista gången jag kan öva på det här tillsammans med tjejen som ska spela piano till, innan det är dags att spela upp. Gud vad skönt det kommer bli när alla spelningar och allt är över..
I helgen ska jag som sagt ha spelning med klassen, vilket jag inte vill.. Hoppas det blir fint väder imorgon i alla fall.. Inte så kul att stå och spela i regnet precis, eftersom vi ska spela ute på stan. Hoppas vi får ihop lite pengar till klassresan i alla fall.. Längtar lite till det! Vi ska till Göteborg och gå på Liseberg och allt :) Sen ska jag dit med skolan efter det också.. Usch jag måste spara pengar ><

På tisdag blir det fysikprov som jag inte kan alls. Måste öva till det, men vet inte när jag ska hinna det. Vill jättegärna få VG så jag får behålla mitt VG i betyget :/ Usch...
Ja just det! Jag redovisade mitt So arbete idag! Fick VG, så jag är nöjd! :D Maivor sa att det var bra fakta och ganska påläst.

På torsdag fyller jag år! :D Det är i alla fall kul! Då blir det smörgåstårta till middag! :) Mummmmms! Vet inte riktigt vad jag ska ha för någon tårta.. Vill ha någon med choklad.. :)
Idag ska kanske Caroline och jag köpa godis och kolla på film.. Det blir trevligt!

Nu ska jag gå och öva lite fiol och sångläxa tror jag.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag kan göra en tårta till dig :D hihi

2009-03-27 @ 13:35:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Jonas

Smörgåstårta is the shit :)

2009-03-27 @ 16:11:50
Postat av: Stina

Jonas: Yes it is :D

Caroline: Jaaa gör det!! :D Med massa choklad!

2009-03-27 @ 17:35:49
URL: http://stinisstinis.blogg.se/
Postat av: Stina

Hihihii

2009-03-31 @ 19:20:23
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0