Tisdag

Var på BLT idag då. Vi skulle göra en framsida till tidningen, fast på låtsas då. Ellen och jag var tillsammans, känns lite som att jag var lite tjatig kanske på henne men hoppas hon tycker om mig ändå, haha lol ;)
Vi fick lite fika också.. Sånna när vetebröd eller vad det heter, med sånt grönt i och på. Också varm choklad, som var asäckligt btw. Men det funkade väl.
Dagen har i alla fall varit helt okej..

Gjorde 'lite' matte när jag kom hem. Ligger fortfarande efter men man kan ju hoppas att jag kommer ifatt nån gång.. Har också skrivit på tyska "uppsatsen". Men är fan skitsvårt, kan ju inte, usch >_<
Har övat sång och fiol också, duktigt, höh..

Sitter här nu och har skrivit en önskelista, haha lite kul.. Drömma kan man ju, lol. Vill shopppppaa, det kliar i fingrarna på mig :(

I helgen kanske det blir att åka till Ellen och vara i en av deras stugor dom har =) Så kanske vi skulle laga mat och sånt. Hihi, mys!

Aja nu ska jag göra ingenting. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0