Lördag

Veckan har väl varit helt okej tycker jag. Borde egentligen läsa färdigt min bok som jag ska redovisa om i skolan. Skulle nog kunna redovisa om den även om jag inte läst den, men är nog bäst att faktiskt har läst boken, haha.

Fick låna boken av Ellen, som tycker att den är jättebra. En blomma i afrikas öknen heter den. Är skriven av Waris Dirie. Det jag har läst av boken är bra och så, men har svårt att koncentrera mig och komma in i den bara. Men får väl ta tag i det snart..

Känns som att jag har rätt mycket läxor just nu. Får lite panik över allt som ska lämnas in och allt man ska kunna. Men it will probaly work out in the end, lol.

Aja nu ska jag öppna paint och leka lite. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: DEt gjorde jag! Ska lägga upp dom på bloggen nu =)

2009-10-03 @ 15:16:07
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0