Sonntag

Soldag heter det men inte har det varit solit idag inte, lol.

Gårdagen var jättekul! Vi tittade på sjukt dåliga "skräckfilmer", pratade, åt pizza och lite godis och skrattade en hel del. :D Var dock bara åtta stycken som kom av alla i klassen. Fast det var skönt faktiskt, haha.. Vi hade i alla fall kul =)

Sov till typ halv ett idag tror jag.. Sover bort mitt liv känns det som.. Not good. Men visserligen var inte klockan halv ett egentligen, för nu har man ju ställt tillbaka tiden en timme? Haha, men ändå..

Aja, idag har jag inte gjort något alls typ. Ska nog göra mitt svenska referat imorgon, så jag har det gjort.. Kanske lite matte också? Kuuuuul..

Har målat lite granna ikväll. Blev en akvarellteckning =) Är jättenöjd faktiskt. Ännu en tjej, fast lite annorlundare om man jämför med de andra jag målat, tycker jag. Jag gillar den i alla fall :)

Nu ska jag nog i alla fall gå och duscha och sova.. Börjar bli trött, och klockan är ju egentligen 00:21 och inte 23:21.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det blev inte alls många,men vi kan göra det hemma hos er sen? =)

2009-10-27 @ 16:36:06
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0