Måndag

Måndag igen. Veckorna har gått sjukt fort nu sen vi började skolan.. Snart så slutar man väl trean också, lol.
Aja har inte bloggat på länge så vet inte vad jag ska skriva om.. haha :)

Skolan är kul i alla fall, bilden är roligast. Även om vi inte gjort något "riktigt" arbete än, vi får mest rita typ fritt.
Ellen, Caroline och jag har målat en tavla som föreställer Afrodite. Vi gjorde det till vårt arbete om Afrodite i Kultur- och Idehistoria. Vi redovisade det i torsdags. Gick väl hyfsat, haha. (:
Vi har matteprov nu på torsdag tror jag, hoppas att det går bra. Vill ha ett VG i alla fall >_< Sen tror jag vi har matteprov nästa vecka också! :O Usssschh >_<

Har varit, eller ja är lite fortfarande, förkyld i veckan också. Orkade inte gå i fredags så stannade hemma. Nu mår jag bättre i alla fall, tur det för sånglektionerna börjar på onsdag. Typiskt att man ska bli sjuk till det när jag sett fram emot det aslänge >_< Men det går nog bra..

Har ritat rätt mycket nu i helgen.. Mest kläder xD Och så två brudar typ.. Med TVÅÅ ögon!! :O Helt otroligt! :D Jag är nöjd.. Kanske kan ta foto på teckningarna och lägga upp eller inte.

Snart kommer Caroline och hennes mamma och kör oss till skolan. Eller ja snart och snart, vid halv tolv för att vara exakt.


Bild jag gjorde i Photoshop för några dagar sen.. "Inspirerad" av låten Cry You Out Of My Heart.


En till bild gjord i Photoshop med ritbordet.. Tror jag gjorde den igår, haha.


Aja.. nu ska jag gå och plocka ihop mina grejer.. Hejs!


Kommentarer
Postat av: b & v

Sv: Det finns att köpa på bla. kicks & åhlens :)

2009-09-14 @ 18:08:00
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0