Onsdag

Började med bad idag. Var asjobbigt, för jag hostade som en idiot hela tiden typ och då började jag må illa. Kändes som om jag skulle spy >_< Fortsatte att må illa sen så efter engelskan gick jag hem.
Mådde inte så mycket bättre sen när det var dags försång- och fiollektion, så får vänta till nästa vecka.. Men jag överlever, även om det är lite tråkigt >_<
Sitter här nu och ska öva på engelska glosorna till imorgon. Det är 40 stycken! :O Usch.. Och imorgon har vi matteprov också, kommer säkert misslyckas. Känns inte som jag kan det så bra.. Glömmer säkert bort det jag kan till imorgon också.. Sen ska vi redovisa i datakunskapen, usch >_< Kommer säkert bli nervös, även om det inte är något att vara nervös för direkt, haha lol.

ÅÅÅh jag vill beställa kläder från H&M igen >__< Fan vad jag vill ha pengar just nu och shoppppaaaaaaa!!

På lördag så ska i alla fall (förhoppningsvist) Caroline, Ellen och jag vara hemma hos Caroline och titta på film och äta gott och sånt! :D Kul!

Aja ska öva på glosorna nu och sen fixa mig och gå och soooovaaa. Är så trött, har inte gått och lagt mig förrän typ tolv-ett dom senaste dagarna >_< Och vaknat vid typ 7 också.. Uschhh.. Skärpning!

Hejs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0