25 april

Idag har jag äntligen färgat bort min fula utväxt, efter många om och men, lol :) Blev dock lite gult men jag överlever.. (tror jag)
Har precis bäddat rent i sängen och ska nu bara borsta tänderna och sen krypa ner och sova :) Så skönt när sängen är nybäddad, blir så där härligt kallt typ :D

Igår blev det lite "kalas" för mamma :) Vi åt kycklingtortillas och sen "lite" pinocchiotårta med jordgubbar, sjuukt gott! Fast gud vad mätt man blev :) Nu får man vänta enda tills juli innan det blir tårta igen, haha ;)

Idag prövade vi att göra pizza med något sånt här "pizzakit". Var faktiskt rätt gott =) Man fick en färdig pizzadeg och en burk med tomatsås. Är iförsig godare med helt hemmagjord pizza men detta funkade! :)

Fick ett sånt sjukt sug idag av att åka till Liseberg! :O Längtar jättemycket till sommaren nuNUNUNU!!! Vill ha grönt gräs, fina blommor och massa sooool!

Nu ska jag borsta my tänder and then gå and sova in my nybäddade bed och drömma om sommaren :) Goodnatt!


Såhär glad kommer jag vara när det är sommar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0