Tisdag

Jobbig dag idag.. Har verkligen gått upp och ner. Jag var iallafall "duktig" och gick utan foundation och så hade jag håret i en tofs =) Ovanligt för att vara mig, men kändes skönt.

Vi hade ett litet rep inför catwalkgrejen imorgon. Jag blir sjukt nervös så fort jag tänker på det.. Vill inte längre.. Och jag försöker tänka positivt men det går inte.. Hoppas bara att det går bra.. Ska försöka fixa min klänning lite imorgon.. Hade egentligen tänkt skita i att sy dit axelbanden men nu ångrar jag mig för jag tror det blir finare.. Så ska försöka göra det imorgon.
Vi har engelska nationella imorgon.. Ska skriva uppsats tror jag.. Usch.. Men går nog bra. Sen har vi tydligen idrott också, jävla piss.. Hatar idrott :( Vi slutar iallafall rätt tidigt imorgon.. Så då ska jag fixa lite med klänningen tror jag.. och sen så måste man hem och hämta alla grejerna som man behöver till uppvisningen.

Nu ska jag iallafall gå och duscha och sen sova.. Måste upp tidigt imorgon..


Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0