8 juni

Idag gick vi med skolan typ jävla långt ute i skogen. Först blev vi körda med buss till Galtsjön sen skulle vi gå därifrån tillbaka till skolan, på skogsväg.. Uuuusch.. Fett jobbigt och varmt, och längre än vad dom sa att det skulle vara. Dom sa typ 7 km men det var typ minst en och en halv mil typ >_< Asjobbigt. Men vi klarade det :) Fick ju god kycklingpastasallad när man kom fram :D Hihi! Så har iallafall cyklat både fram och tillbaka till skolan och sen gått aslångt! Duktigt!
Nu har jag dock ont överallt och så men det får man väl ta.. :P

Fick reda på några betyg igår, är nöjd :D Fick VG i matte, naturkunskap, svenska och engelska :) Nice!
Vi målade grafitti igår med, det var skitkuul! :D Vill göra det igen! Annars har det väl inte hänt något speciellt denna veckan än så länge, fast det är ju bara tisdag haha..
Imorgon är det bal för alla treorna, så sjukt orättvist! Vill med ha baaaal och student! Aja, vi ska åka ner och kolla lite :) Önskar dock jag hade en kamera så jag kunde tagit foton :( Men, men..

ÅÅh jag längtar fett tills Eclipse kommer, boken är fan asbra! :) Haha har jag förträngt xD

Aja nu ska jag äta lite macka tror jag och kanske en choklad efter.. :( Helt sjukt vad jag äter ju :( (Fast jag cyklar ju varje dag så jag säger att det jämnar ut allt, haha mmmmm vi säger så...)

Måste gå och lägga mig med lite tidigt för imorgon börjar vi åttaaa blääääääääasklöks... Kommer försova mig. Hejs :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0