23 Mars

Usch, usch usch.. Har inte gjort något vettigt alls idag typ.. Var hemma ifrån skolan för vi hade bara två lektioner sist på dagen och det orkade jag inte med, så tog mig friheten att vara lite ledig idag, höhö..
Har spelat lite WoW idag, haha loooool. Har i alla fall dingat 48 nu, haha :)

Pappa har lämnat in min cykel på verkstad nu eller vad det heter :) Den är färdig imorgon runt klockan 16 imorgon, så nu blir det att cykla till skolan i fortsättningen :) Hoppas man kanske kan gå ner lite till sommaren, haha lycka till med det så som jag äter, haha ;)
Ska kanske simma imorgon med Caroline, Johanna och hennes lillebror Linus =) Det blir nog kul, har inte badat/simmat på jättelänge.. Ångrar som fan att jag slutade med det innan.. Men men, man gör inga misstag utan bara olika val i livet hörde jag i en film igår :) Evening tror jag den hette, fett sorglig men jättebra! Fick en verkligen att tänka!

Aja nu ska jag gå och sova och drömma om något kul... Sen blir det tyvärr skola imorgon.. usch..


Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0